|
Білім беру ұйымдарын |
«Ақмола облысы білім басқармасы Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Баратай ауылының негізгі орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
(білім беру ұйымының аталуы)
р/с № |
Бағалау өлшемшарттары |
Білім беру ұйымына тиісті өлшеуішті бағалау мазмұны |
Балдары |
1 |
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі |
- Жоғары білімді мұғалімдер-11 мұғалім, 91% құрайды - Орта арнаулы білімі бар мұғалімдер-1, мұғалім 8 % құрайды
|
5 |
2 |
Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі |
«Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 14-тармағына сәйкес мектеп мұғалімдері аттестаттаудан уақытылы өтті: 1) Педагог-зерттеуші – 4 мұғалім, 33%; 2) Педагог-сарапшы – 2 мұғалім,17%; 3) Педагог-модератор – 2 мұғалім,17 %; Мектеп мұғалімдері аттестациялаудың бекітілген кестесіне сәйкес, 2025 жылдың екінші жартыжылдығында аттестациядан өтуді жоспарлап,Ұстаз платформасы арқылы өтініш берді:
|
5 |
3
|
Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі
|
-мектеп басшысы Басшы-ұйымдастырушы,2023 жыл |
5 |
4 |
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Негізгі жұмыс орны болып табылатын мектепте бастауыш білім беру деңгейінде 4 мұғалім жұмыс аткарады. Оның ішінде: 1) Педагог-зерттеуші– 2 мұғалім, 50%; 2) Педагог-модератор – 1 мұғалім, 25%; 3) Санаты жоқ – 1 мұғалім, 25% Педагог-зерттеушілердің , педагог--модераторлардың бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі – 75% құрайды.Санатсыз 1 мұғалім модератор санатына өтініш берді.
|
5 |
5 |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі |
Негізгі жұмыс орны болып табылатын мектепте негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейінде 8 мұғалім жұмыс аткарады. Оның ішінде: 1) Педагог-зерттеуші – 2 мұғалім, 25%; 2) Педагог-сарапшы – 2 мұғалім, 25%; 3) Педагог-модератор – 1 мұғалім, 12,5%; 4) Санаты жоқтар – 3 мұғалім, 37,5%. Педагог- зерттеушілердің, педагог- сарапшылардың, педагог-модераторлардың негізгі орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі– 62,5 % құрайды. Санатсыз 1 мұғалім модератор санатына өтініш берді.
|
5 |
6 |
Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы |
Мектепте 14 пәндік кабинет бар Қазақ тілі – 1 кабинет Орыс тілі – 1 кабинет Математика – 1 кабинет Тарих - 1кабинет Информатика – 1 кабинет Ағылшын тілі – 1 кабинет Көркем еңбек – 1 кабинет Бастауыш сынып – 4 кабинет Мектепке дейінгі - 1 кабинет Жаңа модификацияланған кабинеттер-жоқ. Әрбір пәндік кабинетте (өз телефондарының Wi-Fi нүктесі арқылы ноутбуктары бар. Мектеп интернетпен қамтылған, жалпы жылдамдығы 150 Мбит/сек, 2 кабинетте проектор, информатика кабинетінде 4компьютер, колонкалармен жабдықталған.
Жалпы мектеп бойынша 14 компьютерлік техника бар. Спорт зал - 104 м2, спорт жабдықтармен бар. Мектеп білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) толық сәйкес келмейді. Жабықтардың үлесі– 70% құрайды.
|
5 |
7 |
Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу) |
Мектепте ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін пандус, қоңырау шалу нүктесі, кіру есігінде арнайы белгі, дәретханада раковина мен унитаздың жанында арнайы ұстайтын тұтқалар орналастырылған. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес 95% жағдай жасалған |
5 |
8 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі |
Мектеп кітапханасы бар. Кітапхана қоры 1137 дананы құрайды, оның ішінде: оқулық қоры – 664 дана, көркем әдебиет-473 дана, электрондық оқулықтар-10. Кітап беру саны – 15, келу саны-25. Жыл сайын кітап қоры бюджет және Букроссинг, "Оқуға құштар мектебі"жобасы аясындағы оқулықтармен және көркем әдебиеттермен толықтырылады. Оқушылардың оқулықтармен 100% қамтамасыз етілуі өз қорының есебінен, сондай-ақ аудан мектептері арасындағы кітап алмасу есебінен жүзеге асырылады. Кітап алмасу қабылдау-тапсыру актілері негізінде жүзеге асырылады. Мектепте интернет бар болғандықтан, әр оқушы ұялы телефон болған жағдайда электронды оқулықтарға қол жеткізе алады. Бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі– 100%. |
5
|
9 |
Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде) |
2024-2025 оқу жылы сыныптарға бөлу сәйкестігі- 1-сынып жоқ, 2-3 сыныптар біріккен, 4-сынып толық, 5-6-7 сыныптар біріккен, 8-9 сыныптар біріккен. |
5 |
10 |
Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау) |
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 85 %–дан 100 %-ға дейін құрайды |
5
|
|
|
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 65 - 84 %-ға дейін құрайды |
|
|
|
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40-64 %-ға дейін құрайды |
|
|
|
Компьютерлік тестілеудің қорытындысы бойынша барлық тестіленетін бағыттар бойынша оң жауаптардың үлесі 40 %-дан төмен құрайды |
|
11 |
Білімалушылардың сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған |
5 |
|
|
65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 % -дан төмен респонденттер көрсетілетін білім беру қызметтерінің деңгейіне қанағаттанған. |
|
12 |
Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100% -ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
5 |
|
|
65% -дан 79 % -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 % -дан 64 % -ға дейінгіреспонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 %-дан төмен респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған |
|
13 |
Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау |
80 % -дан 100%-ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
5 |
|
|
65% -дан 79 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 % -дан 64 % -ға дейінгі респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
|
|
|
50 %-дан төмен респонденттер білім алушылардың дайындық деңгейіне қанағаттанған |
|
Балдардың жалпы сомасы |
|||
|
|
|
65 балл |
«Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы № 486 бұйрығының 2-қосымшасының негізнде «Ақмола облысы білім басқармасы Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Баратай ауылының негізгі орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметінің нәтижелерін – «жақсы» деп бағаланады.
Мектеп директоры: Садвакасова Т.К.